چجوری دلتون میاد #چشای یکی از سرد
بودنتون #قرمز باشہ؟
از امروز زندگی آروم من به پایان میرسه و خونمون قراره پادگان نظامی از نوع دیکتاتوریش بشه😑
دیشب قبل خواب برگشتم میگم شب بخیر همتون به اندازه ی قشنگی چشماتون خوابای قشنگ ببینید آبجیم با تمام احساساتش میگه پس من تا صبح باید بیدار مونم...
″رایحه″
چرا قشنگم؟؟
چون به این نتیجه رسیدن که رفیقم که همسن منه شوهر کرده و میتونه یه زندگیو بچرخونه بعد من نمیتونم حتی خودمو بچرخونم و باید بتونم پس از این به بعد کارای خونه گردن منه😑
″رایحه″
چون به این نتیجه رسیدن که رفیقم که همسن منه شوهر کرده و میتونه یه زندگیو بچرخونه بعد من نمیتونم حتی
یعنی شما هم که گیر دادی به این که اون عروسی کرده،بابا بسه،بالاخره یکی پیدا میشه شما رو بپسنده