من الان در وضعیت روحی داغانی قرار دارم و فقط مرگ شخصیت مورد علاقه ام رو این وسط کم داشتم..💔
″رایحه″
_من #یاسینی
من آبجیم یه هفته رفته بود مسافرت زنگ زده بودم براش می خوندم خنده داره نه دلم تنگه حتی واسه اخلاق زهر مارتم...😊
بلاکش کردم چون دوسش دارم،چون میدونم اگه باهاش ادامه بدم ازم خسته میشه،مث همه اونم دیگه دوسم نداره💔