پیام"شما ۸۵ درصد از بسته ی خود را مصرف کرده اید"تنها پیام و خبری هست که از خبر باز شدن مدارس دردناک تره...
″رایحه″
اونجایی ک مرتضی پاشایی میگه : بغضم گرفته وقتشه ببارم چه بی هوا هوای گریه دارم !
باز کاغذام بی تو خط خطی شد..