پیام"شما ۸۵ درصد از بسته ی خود را مصرف کرده اید"تنها پیام و خبری هست که از خبر باز شدن مدارس دردناک تره...
″رایحه″
اونجایی ک مرتضی پاشایی میگه : بغضم گرفته وقتشه ببارم چه بی هوا هوای گریه دارم !
باز کاغذام بی تو خط خطی شد..
″رایحه″
چرا هر اتفاقی تو خونه می افته یه سرش میرسه به من؟؟
چرا وقتی مامانم توخونه داداشمو دعوا میکنه تهش منم دعوا میکنه،؟؟
″رایحه″
چرا وقتی مامانم توخونه داداشمو دعوا میکنه تهش منم دعوا میکنه،؟؟
برا منم سواله واقن++