″رایحه″
اونجایی ک مرتضی پاشایی میگه : بغضم گرفته وقتشه ببارم چه بی هوا هوای گریه دارم !
باز کاغذام بی تو خط خطی شد..
″رایحه″
چرا هر اتفاقی تو خونه می افته یه سرش میرسه به من؟؟
چرا وقتی مامانم توخونه داداشمو دعوا میکنه تهش منم دعوا میکنه،؟؟
″رایحه″
چرا وقتی مامانم توخونه داداشمو دعوا میکنه تهش منم دعوا میکنه،؟؟
برا منم سواله واقن++
- تو یه بسته پاستیل بهم بده خودم بلدم چطور باهاش خوشحال زندگی کنم...
+ با یه بسته پاستیل فقط؟
- نه ... گفتم " تو " یه بسته پاستیل بهم بدی...