eitaa logo
″رایحه″
617 دنبال‌کننده
1.5هزار عکس
628 ویدیو
5 فایل
بسم رب الشهدا... _ یک نظر دیدم و تاوانِ دوعالم دادم..! گوشه ای برای حرف های دل حرف هایی که نشنیده باقی ماندند!... ناشناس: https://abzarek.ir/service-p/msg/4338563 کانال ناشناس: https://eitaa.com/nashenas_rayehe کپی ک... فور کنی بیشتر خوشحال میشیم(=
مشاهده در ایتا
دانلود
ولی اونی ک وقتی حالت بده میدونی میتونی بری پیویش درد و دل کنی>>>>>>>>>>
- تو یه بسته پاستیل بهم بده خودم بلدم چطور باهاش خوشحال زندگی کنم... + با یه بسته پاستیل فقط؟ - نه ... گفتم " تو " یه بسته پاستیل بهم بدی...
آخرین جمعه‌ی تابستون ۱۴۰۴..:)
″رایحه″
آخرین جمعه‌ی تابستون ۱۴۰۴..:)
الان جدی اید ک سه روز دیگه باید بریم مدرسه؟🚶‍♀💘
منم پاییزو خیلی دوست دارم البته اگه درس و مدرسه، تحمل همکلاسی های تاکسیک، دبیرای نفهم، سرماخوردگی و پوشیدن لباس کت و کلفت زیر چادر رو فاکتور بگیریم✅
میگی مهم نیست ولی بعدش میشینی گریه میکنی:(
فکر و خیال پیرمون کرد وگرنه ما که سنی نداشتیم
بدترین اعتیاد؟ وابستگی ب اونی ک دوسش داری و دوستت نداره،
دلمون تنگ یادتیم کلی:)
مود مغز: