″رایحه″
آخرین جمعهی تابستون ۱۴۰۴..:)
الان جدی اید ک سه روز دیگه باید بریم مدرسه؟🚶♀💘
منم پاییزو خیلی دوست دارم
البته اگه درس و مدرسه، تحمل همکلاسی های تاکسیک، دبیرای نفهم، سرماخوردگی و پوشیدن لباس کت و کلفت زیر چادر رو فاکتور بگیریم✅