ولی امروز که هی ناله نفرینای بچه ها و خودم رو نسبت ب مدرسه دیدم یهو یاد کسایی افتادم که به هر دلیلی نمیتونن برن مدرسه. بچه هایی که حسرت رفتن به مدارس معمولی با معلمای معمولی و با همون لباس فرمی ک هممون ازش متنفریم رو دلشون مونده. بچه هایی ک کلی هدف دارن ولی نمیتونن بهش برسن چون به هزار دلیل نمیتونن برن مدرسه. بچه هایی که عاشق یاد گرفتن و تجربه کردنن اما محرومن. از دونستن از لذتش...
امشب ب اونا هم فک کنین و شکر کنین که جاشون نیستیم. و دعا کنین اونا هم به چیزی که میخوان برسن؛
9.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اگر برای درس خوندن نیاز به انگیزه داری
این ویدئو برای توعه