eitaa logo
″رایحه″
619 دنبال‌کننده
1.5هزار عکس
621 ویدیو
5 فایل
بسم رب الشهدا... _ یک نظر دیدم و تاوانِ دوعالم دادم..! گوشه ای برای حرف های دل حرف هایی که نشنیده باقی ماندند!... ناشناس: https://abzarek.ir/service-p/msg/4338563 کانال ناشناس: https://eitaa.com/nashenas_rayehe کپی ک... فور کنی بیشتر خوشحال میشیم(=
مشاهده در ایتا
دانلود
مشاور مدرسه پارسال میگفت روزی ۶ ساعت درس بخون،امروز با پاک نویس کردن جزوه و حل تمرین کتاب و دوبار از روی درس خوندن جمعا تونستم ۲ ساعت و نیم درس بخونم،به نظرتون باقی تایم فیلم ببینم اوکیه؟!
یا سید مقاومه..
حال ما ک.. حال تو خوب باشد ما هم شکر..!
من تازگی
هدایت شده از آنِ‌من.
من وقتی بعد ۲ ساعت گوشیمو روشن میکنم و میبینم هنوز سین نزده : وای بچم ینی چیشده چه بلایی سرش اومده زندس ینی ؟
من بهت نمیگم انقد به اون نزدیک نشو، من هی پاهامو تکون می‌دم.
″رایحه″
بدترین درد دنیاست....💔
خوشحالم آخرش خوب تموم شد
دلم براش تنگه
میگن ما آدم رکی هستیم ولی در واقع آدم بیشعوری هستن