″رایحه″
و چه وقتایی که مردیم...نه اینکه جسممونااا ما روحمون از همین سن روزی چندین و چند بار به دست آدمای مور
رفتی و جهانم فرو ریخت ،امدی و خاکسترم دوباره جان گرفت .
″رایحه″
رفتی و جهانم فرو ریخت ،امدی و خاکسترم دوباره جان گرفت .
و تو هرگز نخواهی دانست که من ، چه روزها مانده بودم کنار تویی که رفته بود.
″رایحه″
وابسته نشید؛ وابسته نشید؛ وابسته نشید؛ وابسته نشید؛ وابسته نشید؛
تاکید میکنم
به هیچ کس .
″رایحه″
بچه ها امروز گربه اومده بود مدرسمون نمیدونید چقد گوگولی بود وای اصن وای 😭✨
بچه ها گربه هه دو سه روزه تو مدرسمونه:))
از الان میدونم اگه با تو قطع ارتباط کنم، از اون به بعد نفس کشیدن و ادامه دادن سخت ترین کار ممکنه..!
فکر کردن بهشم عذابه:)
2.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
حرف دلم وقتی به معلم گفتم کتابم نیست و همه همکلاسی ها گفتن خانم منفی بده بهش...💔