″رایحه″
ببخشیدا ببخشیدا اون من نیستم که جوراب می پوشم روش نقاشی دشت و کلبه و درخته،اون تویی
به تو چه؟دخترم کودک درونش فعاله
در خیال من . .
نمی گنجد دلم را بشکنی؛
هرکسی آمد شکست ،
اما تو هرکس نیستی:))
#امام_حسین_بچگی🫀
″رایحه″
ولی من با توعم،با بچه ی من درست صحبت کن😇
میبینید من ابلیس چقدر مظلومانه تنها مانده ام..
آخر سرم عزائیل برام می مونه
″رایحه″
میبینید من ابلیس چقدر مظلومانه تنها مانده ام.. آخر سرم عزائیل برام می مونه
ابلیس باشی یا فرشته فرقی نمیکنه در هر صورت عطیه ی خودمونی بچه
https://eitaa.com/MNfMFAFZ/26421
عه پس یه عروسی افتادیم👀😝 #قابض_الأرواح
--------------
از این خبرام باشه شما دعوت نیسی
#ناشناس
https://eitaa.com/MNfMFAFZ/26426 کسایی که توی ایتا هستن جای دیگه هم هستن..مثل روبیکا..ولی تو بهش بگو با دروغایی که بهم گفت داغونم کرد هیچوقت نمیبخشمش
---------------
عو فک نمیکردم از بچه های گاندویی روبیکا کسی اینجا باشه جالبه
اصلا کار قشنگی نیس بیای ب صورت ناشناس درباره ی یه نفر اینو بگی و رد شی. اگه مشکلی هم پیش اومده با حرف زدن حلش کن ن اینکه فقط بگی ازت راضی نیسم و تمام
درضمن اون دوست من کسی نیس ک بخاد دروغی بگه ک تو بعد بیای بگی داغونت کرده پس فک میکنم سوءتفاهمه