″رایحه″
خوشم اومد یه پاستیل طلبت عقشم😂
حرف زدی ها
ایندفه ک میبینمت پاستیل همرات نباشه...🔪
https://eitaa.com/MNfMFAFZ/26439 عه چرا؟🗿💔 #قابض_الأرواح
---------------
چون قهرم بات
کدومتون عاشق شدید؟ هنوز هست یا مث من رفته...
-------------
عاشق نشدم ولی میفهمم درد اینکه طرف بره چقد بده.. امیدوارم زودتر باهاش کنار بیای
فرصت دوباره میخواد تا دوباره بهت آسیب بزنه؟ جواب دوست ناشناسمون
--------------
دوست عزیز جواب نداده هنوز..
عاشق بودم عاشقم بود دوسش داشتم ولی انگار خدا بیشتر از من دوسش داشت🙂 (دختر)
------------
واقعا ناراحت شدم..
ولی خدا وقتی سختی میده تحملش میده دیگه هوم؟
″رایحه″
حرف زدی ها ایندفه ک میبینمت پاستیل همرات نباشه...🔪
دیگه همدیگه رو نبینیم به نظرم😂🗿
جهنم و ضرر یکی طلبت
تنها کسی که همیشه هوامو داشت،تو حال بدیام کنارم بود،با یادش آروم میشدم،شبا وقتی میخواستم بخوابم باهاش حرف میزدم و اون گوش میداد،پناه امنم بوده و هست🫀وقتی از همه ی دنیا نا امید بودم خودش امیدم شد،وقتی افکار مزخرف تو ذهنم بود و میخواستم این زندگیو تمومش کنم اون بود که نزاشت،وقتی حالم بد بود بغلم کرد و در گوشم گفت تا من هستم غمت چیه؟...اون تو قلبم بوده،هست و خواهد بود🙂