عاشق بودم عاشقم بود دوسش داشتم ولی انگار خدا بیشتر از من دوسش داشت🙂 (دختر)
------------
واقعا ناراحت شدم..
ولی خدا وقتی سختی میده تحملش میده دیگه هوم؟
″رایحه″
حرف زدی ها ایندفه ک میبینمت پاستیل همرات نباشه...🔪
دیگه همدیگه رو نبینیم به نظرم😂🗿
جهنم و ضرر یکی طلبت
تنها کسی که همیشه هوامو داشت،تو حال بدیام کنارم بود،با یادش آروم میشدم،شبا وقتی میخواستم بخوابم باهاش حرف میزدم و اون گوش میداد،پناه امنم بوده و هست🫀وقتی از همه ی دنیا نا امید بودم خودش امیدم شد،وقتی افکار مزخرف تو ذهنم بود و میخواستم این زندگیو تمومش کنم اون بود که نزاشت،وقتی حالم بد بود بغلم کرد و در گوشم گفت تا من هستم غمت چیه؟...اون تو قلبم بوده،هست و خواهد بود🙂
رئالی های عزیز،با این که فوتبالی نیستم اما چون می دونم بازی امشب خیلی طرفدار داشت،برد رئال رو به رئالی ها تبریک میگم...✨