″رایحه″
الان یکیو می خوام که درکم کنه، دوسش داشته باشم و بتونم مدت ها بغلش گریه کنم.
اینکه درکم کنه خیلی مهمه🙂💔
برادرا و خواهران عزیز🗿
از پشت این تریبون اعلام میکنم که ما دختریم و لقبامون ربطی به جنسیتمون نداره🗿😂💔