میدونی من الان ی مرده متحرکم خانوادش با رفتنش کنار اومدن همه کنار اومدن ولی من نمیتونم هم خانواده خودم هم اون حتی دوستامون خیلی دوس دارن منو سرپا کنن ولی نمیتونن
------------------
خب تو به یه انگیزه نیاز داری. به یکی ک انقد برات عزیز باشه ک وقتی داره تلاش میکنه سر پا شی، بخاطر همون آدم هم ک شده بلند شی. میفهمم چقد سخته و میفهمم شاید این چیزی ک گفتمو نداشته باشی. ولی زندگی ادامه داره پس بجای اینکه با خستگی ادامه بدی سعی کن انرژی پیدا کنی
#ناشناس
ی حرفی رو میخوام به تک تکتون بگم منی اشنام ی کسی که تک تکتون یا با اسم یا با قیافه یا با ی خاطره میشناسینم عضو کانال نیستم ولی حواسم بهتون هست ی جمله ی دلی بهتون میگم گاهی فکرمیکنی واسه هیچ کسی مهم نیستی ولی بدون منی که الان نصفه شب به دلم افتاد بیام ناشناس وبهتون اینو بگم که برای تک تکتون دعا میکنم و هیچ چیز اتفاقی نیست اینکه الان من دارم اینو بهت میگم خدا خیلی حواسش بهت هست ولی میخواد ببینه تو چقدر بزرگ میبینیش که به اندازه همون چیزی که بهش ایمان داری نشونت باید خلیل بود و به یار اعتماد کرد گاهی بهشت دردل اتش فراهم است . انقدرم به مردن فکر نکنید اونور خبری نیست ی جا مث همینجا اونورم به اندازه کافی ادم هست سعی کنید در لحظه زندگی کنید ادما و خاطراتشونو هزار تا چیز دیگه همیشه هست سعی کنید اینارو بزارید زیر پاتون قد بکشید نه با خودتون حمل کنید ی روز واسه همیشه یعی کنید قید ناراحتی رو بزنید . دعا یادتون نره .
----------------
ببین با حرفات اوکیم ها. خوشم اومد قشنگم بود درستم بود. ولی رو جمله بندیت کار کن🥲🎀
هیچ جا نیست که نباشه شاید فقط وقتی بخوابی اونم به شرطی که خوابشو نبینی...
---------------
و به شرط اینکه بتونی بخوابی..
فن حامیمین الهییییی من ذوق🥲😭😭❤️🔥❤️🔥❤️🔥❤️🔥
---------------
بلی بر و بچ فن حامیمن
همین پریروز داشتم بخاطر اینکه چرا هنوز هوا گرمه فوش میدادم،
الان زیر پتو نشستم و سرده
″رایحه″
ی حرفی رو میخوام به تک تکتون بگم منی اشنام ی کسی که تک تکتون یا با اسم یا با قیافه یا با ی خاطره میش
آقااا من از این دنیا خستم میشه برم اونور زندگی کنم؟🙏🏻
″رایحه″
فن حامیمین الهییییی من ذوق🥲😭😭❤️🔥❤️🔥❤️🔥❤️🔥 --------------- بلی بر و بچ فن حامیمن
پس چییی؟فن حامیم نباشیم چیکار کنیم؟😅
کاش درک اینو داشتی که بفهمی اگه وسط گریه میخندم و شروع میکنم به مسخره بازی نشونه ی مودی بودنم نی نشونه اینه که من نه میخوام تو ناراحت بشی و نه میخوام اشکامو ببینی و اگه پیشت گریه کردم و بعدش شروع کردم به مسخره بازی بدون از اینکه جلوت گریه کردم مث سگ پشیمونم:))