کاش درک اینو داشتی که بفهمی اگه وسط گریه میخندم و شروع میکنم به مسخره بازی نشونه ی مودی بودنم نی نشونه اینه که من نه میخوام تو ناراحت بشی و نه میخوام اشکامو ببینی و اگه پیشت گریه کردم و بعدش شروع کردم به مسخره بازی بدون از اینکه جلوت گریه کردم مث سگ پشیمونم:))
هممون یه معذرت خواهی به خودمون بدهکاریم بابت تموم رنج هایی که کشیدیم و سزاوارش نبودیم.