ما به جمهوریِ زهراییِ خود مینازیم
وَرنه بیفاطمه که خِطّهی ایران هیچ است!
- علیاکبرلطیفیان.
″رایحه″
اینکه الان خانواده م دارن یوزارسیف میبینن عادیه دیگه؟
اینکه به یوسف میگی یوزارسیف عادیه؟
باصدایگرفته...
بابغضیدردناک...
باچشمانیخیس...
دمغروب...
پناهیجزکوچههایشهرنیست🥀