″رایحه″
اینکه الان خانواده م دارن یوزارسیف میبینن عادیه دیگه؟
اینکه به یوسف میگی یوزارسیف عادیه؟
باصدایگرفته...
بابغضیدردناک...
باچشمانیخیس...
دمغروب...
پناهیجزکوچههایشهرنیست🥀
چرا نمیفهمید حالم خوب نیس؟چرا نمیفهمید دارم از درون میپاشم؟چرا نمیفهمید حوصله خودمم ندارم؟چرا نمیفهمید اگه به روم نمیارم دلیل بر این نیس که حالم خوبه؟چرا نمیفهمید دارم تجزیه میشم؟دارم خاکستر میشم...خودتون این کارو باهام کردین تبریک میگم شما موفق به ساخت یه آدم روانی از یه آدم معمولی شدید...برید خوش باشید،بالاخره تونستید برسونیدم به آخر خط