حقیقت این بود
هر آنقدر که توانستیم کسی را خوشحال کردیم
به همان اندازه هم تنها ماندیم...
″رایحه″
یکی زندگیمو از دست من نجات بده دارم ب فنا میدمش.
+++++++++++++++
چرا انقد حق میگید؟💔😂
اونقدر پرم
که میتونم ساعتها حرف بزنم
و اونقدر خسته ک حتی نا ندارم یک کلمه حرف بزنم