″رایحه″
رسم عاشق نیست،با یک دل دو دلبر داشتن-
اره حداقل صدتا صد و پنجاه تا اینا باید دلبر داشته باشه
″رایحه″
اره حداقل صدتا صد و پنجاه تا اینا باید دلبر داشته باشه
موافقم
بالاخره باید دلبرای جایگزین هم داشته باشیم ک اگر یار بی وفایی کرد، جا نمانیم ز قافله؛😂💔
″رایحه″
موافقم بالاخره باید دلبرای جایگزین هم داشته باشیم ک اگر یار بی وفایی کرد، جا نمانیم ز قافله؛😂💔
شما عالی اید🗿بیچاره اون بنده خدایی که قراره شما زنش بشید💔