″رایحه″
ب امید روزی ک این پیام رو از تمام دوستام دریافت کنم😂
آخه اینکه دارم بهشون علاقمند میشم درد نی...درد من اینه که تا همین چند وقت پیش مث سگگگ از گربه میترسیدم🗿💔
″رایحه″
رسم عاشق نیست،با یک دل دو دلبر داشتن-
اره حداقل صدتا صد و پنجاه تا اینا باید دلبر داشته باشه
″رایحه″
اره حداقل صدتا صد و پنجاه تا اینا باید دلبر داشته باشه
موافقم
بالاخره باید دلبرای جایگزین هم داشته باشیم ک اگر یار بی وفایی کرد، جا نمانیم ز قافله؛😂💔
″رایحه″
موافقم بالاخره باید دلبرای جایگزین هم داشته باشیم ک اگر یار بی وفایی کرد، جا نمانیم ز قافله؛😂💔
شما عالی اید🗿بیچاره اون بنده خدایی که قراره شما زنش بشید💔