″رایحه″
اره این بیچاره رو داداشش براش نت زده ولی دو روز بیشتر نمیتونه نگهش داره🎀
اگه به دو روز بکشه هنر کردم:))))🤣🚶🏻♂
″رایحه″
اگه به دو روز بکشه هنر کردم:))))🤣🚶🏻♂
عه من🗿💔۱۵گیگو تو کمتر از۵روز تموم کردم🗿پشمای ابوریحان درونی ریخت
″رایحه″
عه من🗿💔۱۵گیگو تو کمتر از۵روز تموم کردم🗿پشمای ابوریحان درونی ریخت
۲۴ ساعت نشده نصفش تموم شده:)😂🙂