″رایحه″
اگه به دو روز بکشه هنر کردم:))))🤣🚶🏻♂
عه من🗿💔۱۵گیگو تو کمتر از۵روز تموم کردم🗿پشمای ابوریحان درونی ریخت
″رایحه″
عه من🗿💔۱۵گیگو تو کمتر از۵روز تموم کردم🗿پشمای ابوریحان درونی ریخت
۲۴ ساعت نشده نصفش تموم شده:)😂🙂
یِکی اَز بَدتَرین دَردا اینه که سَرِت به سَنگی بُخُوره که قَبلاً به سینه اَت میزَدی...
میدونی دست خودم نیست، من ناراحت بشم دلم بشکنه ذوقم کور بشه دیگه نمیتونم به چشم هاتون نگاه کنم نمیتونم ارتباط قبلیم رو همچنان باهاتون حفظ کنم من سرد میشم جدی میشم دور میشم.