قبلاً هرکی حرفمو باور نمیکرد...
همش توضیح میدادم قانع بشه
ولی الان
دیگه برام مهم نیست چی درباره ی من فکر میکنه...
از یه جایی به بعد آدما به اندازه سر سوزنم
برات ارزشی ندارن
نه خودشون،نه حرفاشون،نه رفتاراشون!
همیشه توی روابطتون چه دوستانه چه عاطفی و....حواستون باشه به اون بیش از حد وابسته نشید چون فقط خودتون عذاب میکشید....وقتی با یکی دیگه به غیر از شما گرم میگیره شما عذاب میکشید،وقتی بعد یه مدت میفهمید اونقد که براتون ارزش داره براش ارزش ندارید عذاب میکشید،وقتی بهتون کم محلی میکنه عذاب میکشید،وقتی بهش چیزیو میگید و سکوت میکنه عذاب میکشید....آره فقط عذاب میکشید🙂💔
بپذیریم یا نپذیریم
آدمی که دوستمون داشته باشه
نمیتونه ازمون بیخبر باشه
نمیتونه پیام نده
نمیتونه زنگ نزنه
نمیتونه توجه نکنه
حتی اگه بتونه
بعد از یه تایمی نمیتونه دووم بیاره
اگه دووم آورد
یعنی هیچوقت دوستمون نداشته.