eitaa logo
″رایحه″
619 دنبال‌کننده
1.5هزار عکس
622 ویدیو
5 فایل
بسم رب الشهدا... _ یک نظر دیدم و تاوانِ دوعالم دادم..! گوشه ای برای حرف های دل حرف هایی که نشنیده باقی ماندند!... ناشناس: https://abzarek.ir/service-p/msg/4338563 کانال ناشناس: https://eitaa.com/nashenas_rayehe کپی ک... فور کنی بیشتر خوشحال میشیم(=
مشاهده در ایتا
دانلود
آدمایِ خوب وقتی بد بشن دیگه خوب نمیشن .
پشت یهویی ناراحت شدنام یه عالمه صبره.
قبلاً هرکی حرفمو باور نمیکرد... همش توضیح میدادم قانع بشه ولی الان دیگه برام مهم نیست چی درباره ی من فکر میکنه... از یه جایی به بعد آدما به اندازه سر سوزنم برات ارزشی ندارن نه خودشون،نه حرفاشون،نه رفتاراشون!
همیشه توی روابطتون چه دوستانه چه عاطفی و....حواستون باشه به اون بیش از حد وابسته نشید چون فقط خودتون عذاب میکشید....وقتی با یکی دیگه به غیر از شما گرم میگیره شما عذاب میکشید،وقتی بعد یه مدت میفهمید اونقد که براتون ارزش داره براش ارزش ندارید عذاب میکشید،وقتی بهتون کم محلی میکنه عذاب میکشید،وقتی بهش چیزیو میگید و سکوت میکنه عذاب میکشید....آره فقط عذاب میکشید🙂💔
‌بپذیریم یا نپذیریم آدمی که دوستمون داشته باشه نمیتونه ازمون بی‌خبر باشه نمیتونه پیام نده نمیتونه زنگ نزنه نمیتونه توجه نکنه حتی اگه بتونه بعد از یه تایمی نمیتونه دووم بیاره اگه دووم آورد یعنی هیچوقت دوستمون نداشته.
انقدر مراعات بقیه رو کردم یادم رفته خودمم وجود دارم:))
میدونین مشکل کجاست ؟ مشکل پیش منه نگرانش نباشید:))
زبانِ حال دلم را کسی نمی‌فهمد کتبیه‌های ترک‌خورده خواندنش سخت است...
مدرسه؟ عزیزم من دارم تو تیمارستان درس میخونم.