″رایحه″
یه اتفاقایی تو فیلم داره می یوفته هر لحظه سورپرایز میشم...😐
شماباطرزنوشتنسورپیرایزتماروسوپرایزکردیبرادر🗿🎀
″رایحه″
۲۴ ساعت نشده نصفش تموم شده:)😂🙂
بچهها هنر کردم ۳ روز و چهار شب نگه داشتمش
(وی الان وصل شده به مامانش )
ولی به نظرم سخت ترین اتفاق دیدن مرگ عزیز ترین آدم زندگیته
اینجوریه که نه کاری از دست اون بر میاد که ازش عصبانی باشی و اونو مقصر بدونی
نه کاری از دست تو بر میاد که تلاشی بکنی
فقط غصه میخوری و قلبت بابتش میسوزه و از یادآوری هر خاطره سرت تیر میکشه:))💔