یکی از دلایلی ک وقتی تو تابستون میدیدم یکی میگه کاش پاییز شه حرص میخوردم
این بود ک با خودم میگفتم ما همینجوریش دلمون گرفته، چرا باید آرزو کنیم فصلی باعث میشه دل آدم بیشتر بگیره زودتر برسه.
ولی این خاطره هان که هرلحظه توذهنممیچرخن.....
صداش،چشاش،نگاش،حرفاش...هر چی که مربوط به اون بود
از مامانم ممنونم که منو طوری تربیت کرده که فحش ندم.
درسته موفق نبوده، ولی بازم تشکر میکنم.