eitaa logo
″رایحه″
619 دنبال‌کننده
1.5هزار عکس
621 ویدیو
5 فایل
بسم رب الشهدا... _ یک نظر دیدم و تاوانِ دوعالم دادم..! گوشه ای برای حرف های دل حرف هایی که نشنیده باقی ماندند!... ناشناس: https://abzarek.ir/service-p/msg/4338563 کانال ناشناس: https://eitaa.com/nashenas_rayehe کپی ک... فور کنی بیشتر خوشحال میشیم(=
مشاهده در ایتا
دانلود
یکی میگفت اگه تو این دنیا کسی جز خودتون براتون مهم باشه آسیب میبینید...منی که همه به جز خودم برام مهمن وجودم آسیبه نه؟
‌با حجم اشکی که تو1404ریختم میتونستم مشکلات خشکسالی رو حل کنم...
من تمام دین خود را در طواف چشم تو هفتمین دورم کجا بود؟! دور اول باختم؛
امیدوارم این دختر تو زندگیش ببره ؛ چه من باشم تو زندگیش چه نباشم . -
هدایت شده از ″رایحه″
بازم تاکید می کنم؛ دختران چادری از آنچه شما در پاییز و زمستان می بینید، کوچک ترند!
https://eitaa.com/MNfMFAFZ/27024 قابض الروح کیه؟ نه اون نیستم --------------- هعی ... اوکی
چرا اتفاقات بد همیشه برای آدمای خوب می افته؟!!! _راس گلر
شمارو نمیدونم ولی من از اینکه پیام «دلم برات تنگ شده» دریافت نمیکنم، غمگینم.
نمی‌دونم شما هم اینطوری شُدید یان ... ولی من جدیدا اصلا دیگع مغز و حوصلم به فضای مجازی و چت کردن و... اینا نمی‌کشه یعنی دلم میخواد این گوشیم رو بعضی وقتا بکوبم تو دیوار از طرفی هم دلم نمیاد یه لحظه کنارش بزارم چون فقط با این میشه با همه آدمای عزیز زندگیم در ارتباط باشم:))
متاسفانه من حساس تر از اونچیزی هستم که بنظر میرسه، پس اگه فکر کردی بهم آسیبی نرسیده واقعا اسیب دیدم، من فقط تصمیم گرفتم ساکت بمونم.