یکی میگفت اگه تو این دنیا کسی جز خودتون براتون مهم باشه آسیب میبینید...منی که همه به جز خودم برام مهمن وجودم آسیبه نه؟
https://eitaa.com/MNfMFAFZ/27024 قابض الروح کیه؟ نه اون نیستم
---------------
هعی #قابض_الأرواح ...
اوکی
#ناشناس
نمیدونم شما هم اینطوری شُدید یان ...
ولی من جدیدا اصلا دیگع مغز و حوصلم به
فضای مجازی و چت کردن و...
اینا نمیکشه
یعنی دلم میخواد این گوشیم رو بعضی
وقتا بکوبم تو دیوار از طرفی هم دلم
نمیاد یه لحظه کنارش بزارم چون
فقط با این میشه با همه آدمای عزیز زندگیم در ارتباط باشم:))
متاسفانه من حساس تر از اونچیزی هستم که بنظر میرسه، پس اگه فکر کردی بهم آسیبی نرسیده واقعا اسیب دیدم، من فقط تصمیم گرفتم ساکت بمونم.