سلام این پیام من برای همتون مخصوصا میکاییله ازت شناخت زیادی ندارم ولی احساس میکنم این روزا خیلی داری اذیت میشی!نکنه کم بیاری هر وقت احساس کردی بریدی برو در خونه ی مادر سادات یا اصلا میخوای راحت تر باشی برو در خونه امام حسین کسی رو رد نمیکنه شاید منم اندازه تو کمتر و یا بیشتر دارم اذیت میشم ولی بخدا فقط بخاطر وجود مبارک مادر سادات و امام حسینه که دوام اوردم خواهش میکنم کم نیار...سعی کن بیشتر بخندی هر چقدر هم سخت باشه نکنه کم بیاری که اصلا در شان شیعه ی حضرت علی نیست از شرایط تو خبر ندارم ولی نا چاریم به دوام اوردن ....!
-------------------
سلام(:
ممنون ازت واقعا هم حرفات حق و درسته...
میکائیل گوش بده ببین ایشونم اشاره کردن ما شیعه علی ایم🗿😂 (دلیل خندم بین من و خودشه🎀😂)
#ناشناس
https://eitaa.com/MNfMFAFZ/26904
ایول بابا🤦♂😂 #قابض_الأرواح
---------------
بعله ما هستیم بر آنچه عهد بستیم😂
https://eitaa.com/MNfMFAFZ/27024
نه حاجی اشتب حس کردی😐😑💔 #قابض_الأرواح
---------------
اوکی 🗿😂
https://eitaa.com/MNfMFAFZ/27106
جناب قابض الأرواح کبیر من هستم مالک این کانال: https://eitaa.com/Be_vaght_e_jonoon و این کانال: https://eitaa.com/Be_vaght_e_jonoon_unknown #قابض_الأرواح
-----------------
حسابی زدی تو کار تبلیغا🗿😂
″رایحه″
سلام این پیام من برای همتون مخصوصا میکاییله ازت شناخت زیادی ندارم ولی احساس میکنم این روزا خیلی داری
سلام گلکم مرسی ازت...آره ما که به جز ائمه پشت و پناهی نداریم😅💔
″رایحه″
https://eitaa.com/MNfMFAFZ/27106 جناب قابض الأرواح کبیر من هستم مالک این کانال: https://eitaa.com/B
الان دقیقا قصد تبلیغات بود یا اطلاع رسانی؟🗿💔