گفته بودی که توهم حال مرا میفهمی
تلخیِ قصهی هر فالِ مرا میفهمی..
بغض گیرکردهیِ درآهِ مرا میفهمی .
خستهام خسته تر از خسته ؛ مرا میفهمی؟
″رایحه″
گفته بودی که توهم حال مرا میفهمی تلخیِ قصهی هر فالِ مرا میفهمی.. بغض گیرکردهیِ درآهِ مرا میفهمی .
ما نسلی بودیم که خستگی رو خسته کردیم...!
درسته اون بیکاره ۸۰ تا پروفایل گذاشته،ولی تو بیکارتری که نشستی کل پروفایلش رو دیدی...