″رایحه″
گفته بودی که توهم حال مرا میفهمی تلخیِ قصهی هر فالِ مرا میفهمی.. بغض گیرکردهیِ درآهِ مرا میفهمی .
ما نسلی بودیم که خستگی رو خسته کردیم...!
درسته اون بیکاره ۸۰ تا پروفایل گذاشته،ولی تو بیکارتری که نشستی کل پروفایلش رو دیدی...
1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
منو(ابلیس)و کوثر و یگان رو میگه....این وسط عاقلمون عزائیله