″رایحه″
به عنوان بیننده بریم،شهید برگردیم😂
من می خوام برم فقط به عنوان بیننده فحش بدم به اسرائیل😂
حالا دیگه کاری ندارم که کی درست میگه
یا غلط، فقط میخوام یاد بگیرم چطور
بیتفاوت باشم و به هیچکس وابسته نشم.