″رایحه″
به عنوان بیننده بریم،شهید برگردیم😂
من می خوام برم فقط به عنوان بیننده فحش بدم به اسرائیل😂
حالا دیگه کاری ندارم که کی درست میگه
یا غلط، فقط میخوام یاد بگیرم چطور
بیتفاوت باشم و به هیچکس وابسته نشم.
https://eitaa.com/MNfMFAFZ/27189
عشق اتفاقا خیلی چیز عجیب و قشنگیه ولی ب شرطی که دو طرفه باشه فیلما عشق ی طرفه رو همیشه نشون دادن:)
-----------------
نگفت چیزی قشنگی نیس ک، گفت چیز خوبی نیس..
عشق دو طرفه هم دردای خودشو داره..
#ناشناس