″رایحه″
اگه یه شب بدون خدافظی رفتم بدون من تا آخرش خیلی دوست داشتم:))
داره منو میگه دوستان،
″رایحه″
اگه یه شب بدون خدافظی رفتم بدون من تا آخرش خیلی دوست داشتم:))
سایه ی سر من شما همیشه باید بمونی برام
همیشه با خودم میگم عیب نداره دیگه کاریه که شده .
ولی خب انصافا این چه کاریه که شده ؟
″رایحه″
دائمالرفیـقفقطامامحُسیـن ِ بقیههمهیهروزیمیشنسابقالرفیـق:)!💔
بیوی قشنگ یکی از شما عشقا🙂