اختلاف فقط خانواده ما
یه طرف به شدتتتت مذهبی،یه طرف به شدتتتت آزاد
یه طرف به شدت انقلابی،یه طرف به شدت ضد انقلاب
یه طرف به شدت احساسی یه طرف به شدت منطقی
تنها وجه اشتراکمون اینه به شدت عجیب غریبیم😐💔حس میکنم انسان نیستیم💔
″رایحه″
مگه امروز دربی بود؟
ارهههههههههههههه یه 10 دقیقه اس شروع شده ولی من مجبورم درس بخونم
″رایحه″
ارهههههههههههههه یه 10 دقیقه اس شروع شده ولی من مجبورم درس بخونم
منم همزمان کتاب دستمه😭😂
″رایحه″
ارهههههههههههههه یه 10 دقیقه اس شروع شده ولی من مجبورم درس بخونم
یعنی درس نخوندی تا الان؟؟؟