″رایحه″
ولی من ممنونم از سرنوشت که شما رو سر راهم قرار داد،قبل شما هیچ دوستی نداشتم تولدم رو بدونه،دوست تون
فک کردی یادم میره؟یادم میره تاریخی که باید شیرینی بدیو؟😂
هیچ وقت فکر نمیکردم روزی باشه که گوشی دم دستم باشه و من بتونم۱ساعت سمتش نرم ولی تو این سه روز نه تنها موفق شدم بلکه امروز با تایم مدرسه تقریبا۱۸ساعت سمت گوشی نیومدم
هدایت شده از [ دَریـــچه ]
داریم به دی نزدیک میشیم و من هی سعی میکنم پارسال تکرار نشه ولی نه به این معنا که اتفاقی بدتر از پارسال بیوفته!:/ خدایا چه خبره؟!
″رایحه″
به اندازه ی تمام حرف هایی که باید بهت میزدم و نگهشون داشتم، دست چپم تیر کشید.
به اندازه ی تمام قولایی که دادی و حرفایی که زدی و به هیچ کدومشون عمل نکردی معده درد کشیدم و موهام ریخت:))
mojalgo-to-home.MusicsPlus.ir..mp3
زمان:
حجم:
11.2M
سر تو قیمت یک کفش حاج قاسم نیست..!