″رایحه″
اینکه بخاطر اینکه نمیتونم ماهو بغل کنم گریم میگیره طبیعیه؟
اینکه من هر شب بهش بوس می فرستم و امید وارم برسه بهش طبیعیه؟؟
″رایحه″
اینکه بخاطر اینکه نمیتونم ماهو بغل کنم گریم میگیره طبیعیه؟
آره
کسی ک گریه نمیکنه طبیعی نیس