چرا ذهنیتم از همه داره عوض میشه؟چرا تقریبا دیگه هیچ کسو دوست ندارم؟چرا برای موندن کسایی که یه روز جونمو براشون میدادم دیگه تلاش نمیکنم؟چرا دیگه هیچی برام مهم نی؟چرا...؟!
ولی اون رفیقت که دارید عادی حرف میزنید یهو به خودتون میاید میبینید کل رازای زندگیتونو ریختین رو دایره🙃