همکارم داشت بدبختیاشو تعریف میکرد میگفت دلم مرگ میخواد. یه نارنگی از کیفم در آوردم گفتم بیخیال بیا نارنگی بخوریم.
″رایحه″
چون تو باهاشونی عشقم
من باشم یا نباشم شما انقدی اسکل هستین ک همه جا نگاه مردم بیاد روتون🤦🏻♀