″رایحه″
دوستان،نمی دونم چرا اما دوستام یه سال سن شون رو اضافه میگن و من یه سال کم؟؟؟
به جون مامانم من اضافه نمیگم ننم گفته تو nسالته🥺😂💔
″رایحه″
به جون مامانم من اضافه نمیگم ننم گفته تو nسالته🥺😂💔
مامان منم به من گفته y سالته که یه سال از شما کمتره
چطوری انقد راحت آدما رو اذیت میکنین؟
چجوری وقتی خودتون دارین درد میکشین از دست آدمای بی رحم،
در حق بقیه انقد نامرد و عوضی این؟
این حجم از بیشعوری واقعا برام قابل درک نیست.