کاش بتونم به همه بفهمونم که "ببخشید" واسه
آسیبهای کوچیکه
مثلا نفهمیدی کفشم رو لگد کردی. نه اینکه بیای
همینطوری الکی هرکاری دوست داری بکنی و بعد
بگی ببخشید، نه نمیبخشم.
من ببخشم اشکهام، چشمهام، دستهام، قلبم و روحم نمیبخشه.
آره خب به تعداد نیس به معرفته
یوسف یازده تا داداش داشت امام حسین یه عباس داشت،
منم هیچی ندارم.
یبرنژادیهمداحیداره..
میگه:
ازرفیقامهمهکندم...
کهدلُبهتوببندم...
میخوامجاشبگم:
ازآدماهمهکندم...
کهدلُبهتوببندم...
رفقا...
واقعاازهمهآدمابِكَنید...
خانوادهنه!
آدماییکههیچسودیتوزندگیتونندارن
فقطوابستگیبیخوده🤦♂
مثلارفاقتایبیخود..🚶♂
کاش بپذیرید چقد آدمای بد ذات و آشغالی هستین،
عب نداره باو همه ک قرار نیس آدم حسابی باشن.