eitaa logo
″رایحه″
619 دنبال‌کننده
1.5هزار عکس
621 ویدیو
5 فایل
بسم رب الشهدا... _ یک نظر دیدم و تاوانِ دوعالم دادم..! گوشه ای برای حرف های دل حرف هایی که نشنیده باقی ماندند!... ناشناس: https://abzarek.ir/service-p/msg/4338563 کانال ناشناس: https://eitaa.com/nashenas_rayehe کپی ک... فور کنی بیشتر خوشحال میشیم(=
مشاهده در ایتا
دانلود
یبر‌نژاد‌یه‌مداحی‌داره‌.. میگه: از‌رفیقام‌همه‌کندم... که‌دلُ‌به‌تو‌ببندم... می‌خوام‌جاش‌بگم: از‌آدما‌همه‌کندم... که‌دلُ‌به‌تو‌ببندم... رفقا... واقعا‌از‌همه‌آدمابِ‌كَ‌ن‌ی‌د‌... خانواده‌نه! آدمایی‌که‌هیچ‌سودی‌تو‌زندگیتون‌ندارن فقط‌وابستگی‌بی‌خوده🤦‍♂ مثلا‌رفاقتای‌بیخود..🚶‍♂
میدونی کجاش جالبه؟ هر دفه خودش اشتباه میکنه هر دفم خودش طلبکاره
دوستت دارم ولی میترسم از رسوا شدن هرچه از زیباییت گفتند ، حاشا میکنم ..
💘
کاش بپذیرید چقد آدمای بد ذات و آشغالی هستین، عب نداره باو همه ک قرار نیس آدم حسابی باشن.
طرف تا پریروز تایپ می‌ کرد شبیه نامه های دوران قاجار بود، بعد الان با چارتا اصطلاح مجازی و چارتا علامت جدید ک یاد گرفته فک میکنه چقد خفنه😂💔
کار هرکی گیر بود دوییدم براش ولی کارم گیر هرکی بود کابلو گرفت...
″رایحه″
دلم خونه بدجور...
هرکی رفیق دونستمش جونور بود:))
″رایحه″
هرکی رفیق دونستمش جونور بود:))
بیخیال داداش یه روز خوب میاد
″رایحه″
بیخیال داداش یه روز خوب میاد
_ما که تک تک روزامون یه روز بد بود_