آره خب به تعداد نیس به معرفته
یوسف یازده تا داداش داشت امام حسین یه عباس داشت،
منم هیچی ندارم.
یبرنژادیهمداحیداره..
میگه:
ازرفیقامهمهکندم...
کهدلُبهتوببندم...
میخوامجاشبگم:
ازآدماهمهکندم...
کهدلُبهتوببندم...
رفقا...
واقعاازهمهآدمابِكَنید...
خانوادهنه!
آدماییکههیچسودیتوزندگیتونندارن
فقطوابستگیبیخوده🤦♂
مثلارفاقتایبیخود..🚶♂
کاش بپذیرید چقد آدمای بد ذات و آشغالی هستین،
عب نداره باو همه ک قرار نیس آدم حسابی باشن.
طرف تا پریروز تایپ می کرد شبیه نامه های دوران قاجار بود،
بعد الان با چارتا اصطلاح مجازی و چارتا علامت جدید ک یاد گرفته فک میکنه چقد خفنه😂💔
″رایحه″
کار هرکی گیر بود دوییدم براش ولی کارم گیر هرکی بود کابلو گرفت...
دلم خونه بدجور...