نشستم با مامانم بامداد خمار دیدم،میگه رحیم از منصور از اصلان سر تره که هیچ،میگه اگه بلائی سر محبوبه آورده تقصیر خود محبوبه اس،حتما یه کاری کرده..😐💔
اگر تو حال بدیام به آهنگام پناه میارم دلیل بر این نیست که دوست ندارم ولی از اینکه آهنگام ترکم نمیکنن مطمئنم:))
″رایحه″
هی احساس میکنم دارم عقب میمونم... خوب و درست همه رو غلط میدونم!
قدر کافی باهاشون بد هست میونم
یبار جوون بودیم نچسبید اونم:))
″رایحه″
گفتند از آرامش بگو و من از آغوش تو حرف زدم... #گربه💘
داشتم همینطوری تو چنلش میچرخیدم که با دیدن این عکسه که تو پیویمون بود و گذاشت اینجا ذوق کردم🦦