″رایحه″
هی احساس میکنم دارم عقب میمونم... خوب و درست همه رو غلط میدونم!
قدر کافی باهاشون بد هست میونم
یبار جوون بودیم نچسبید اونم:))
″رایحه″
گفتند از آرامش بگو و من از آغوش تو حرف زدم... #گربه💘
داشتم همینطوری تو چنلش میچرخیدم که با دیدن این عکسه که تو پیویمون بود و گذاشت اینجا ذوق کردم🦦
″رایحه″
هیچ آدم سالمی سمتم نمیاد نکنه سوپم؟
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا