″رایحه″
گفتند از آرامش بگو و من از آغوش تو حرف زدم... #گربه💘
داشتم همینطوری تو چنلش میچرخیدم که با دیدن این عکسه که تو پیویمون بود و گذاشت اینجا ذوق کردم🦦
″رایحه″
هیچ آدم سالمی سمتم نمیاد نکنه سوپم؟
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
چجوری میتونید بدون ناخن زندگی کنید؟یکی از ناخنام شکست حس فلج بودن دارم انگشتمو نمیتونم تکون بدم😐💔