آقا امشب ناشناس میذارم تا فردا صب هر سوالی بپرسین هررر نوع سوالی باشه جواب میدم
خلاصه ک شب باشین💘
″رایحه″
آقا امشب ناشناس میذارم تا فردا صب هر سوالی بپرسین هررر نوع سوالی باشه جواب میدم خلاصه ک شب باشین💘
حالا هرنوعیم نه عشقم🗿🤦🏻♀️💔
″رایحه″
شب همگی بخیر،خواب هایی قشنگ به اندازه ی فراوانی اسم نازنین در کلاس ما ببینید😂
وای حق😂از۳۴نفر بیش از۲۵نفر نازنینن😂💔
سلام سلام خوبید؟خب دیگه تقریبا همتون منو میشناسید کوثرم👀
خواستم بگم ممکنه چندوقت از مجازی برم ولی خییییلی دوستون دارم و دلم براتون خیییییلییی تنگ میشه گوگولیام🥺🫀🫂
″رایحه″
سلام سلام خوبید؟خب دیگه تقریبا همتون منو میشناسید کوثرم👀 خواستم بگم ممکنه چندوقت از مجازی برم ولی خی
دعا کنید جور بشه بمونم
دلم نمیخواد بدون شماها ادامه بدم...