″رایحه″
شب همگی بخیر،خواب هایی قشنگ به اندازه ی فراوانی اسم نازنین در کلاس ما ببینید😂
وای حق😂از۳۴نفر بیش از۲۵نفر نازنینن😂💔
سلام سلام خوبید؟خب دیگه تقریبا همتون منو میشناسید کوثرم👀
خواستم بگم ممکنه چندوقت از مجازی برم ولی خییییلی دوستون دارم و دلم براتون خیییییلییی تنگ میشه گوگولیام🥺🫀🫂
″رایحه″
سلام سلام خوبید؟خب دیگه تقریبا همتون منو میشناسید کوثرم👀 خواستم بگم ممکنه چندوقت از مجازی برم ولی خی
دعا کنید جور بشه بمونم
دلم نمیخواد بدون شماها ادامه بدم...
هر کانالی میری زده تقدیمی
چ ریختی؟ این ریختی ک پیامو فور کن اینجا و اونجا و اینور و اونورو این شبکه و اون شبکه عضو شو و تازه شاتم بده🎀
تا من حمایتت کنم
حمایتش چیه؟ دو نفر برن اینجا سه نفر برن اینور. یا نهایتا لینک میذاره و ایم کانالتو، د اخه...