هر کانالی میری زده تقدیمی
چ ریختی؟ این ریختی ک پیامو فور کن اینجا و اونجا و اینور و اونورو این شبکه و اون شبکه عضو شو و تازه شاتم بده🎀
تا من حمایتت کنم
حمایتش چیه؟ دو نفر برن اینجا سه نفر برن اینور. یا نهایتا لینک میذاره و ایم کانالتو، د اخه...
″رایحه″
هر کانالی میری زده تقدیمی چ ریختی؟ این ریختی ک پیامو فور کن اینجا و اونجا و اینور و اونورو این شبکه
ظاهرا یه عده بهشون بر خورده😂💔
هدایت شده از گپ و گفتمون"
ببین خوشگل، تقدیمی اسمش روشه. قراره یه چیزی تقدیمت شه.
اون اوایل رو من یادمه. وقتی تقدیمی میذاشتن یه جمله ای، شعری، عکسی، فالی چیزی به اون کانال به اصطلاح تقدیم می کردن
بعد کم کم اسم همون حمایتی رو ورداشتن کردن تقدیمی ینی این دو تا رو کردن یه چیز در صورتی که اصلا ربطی بهم ندارن!
بعد کم کم تقدیمی مشترک در اومد و با اینکه تعداد کانالایی که لینک توش گذاشته میشد یه وقتا اتفاقا خوب و زیاد بود، ولی اون کانالا فقط لینک کانال بقیه رو میذاشتن که بیشتر باعث میشه اعضا خوششون نیاد تا اینکه شرکت کننده ها جذب داشته باش
من فکر نمیکنم وقتی صرفا یه لینک با یه اسم تو کانالی قرار داده بشه فایده ای داشته باشه. در واقع اونی که تقدیمی گذاشته جذب داره، اونم عضو های اجباری با گفتن " لفت بعد تقدیمی راضی نیستم!"
ما با تقدیمی مشکلی نداریم من خودم بار ها شرکت کردم ولی جایی که واقعا محتوای درست حسابی داشته باشه.
امروز حس میکنم داداش احمدم کنارمه،فال شهدایی که گرفتم از طرف داداش احمدم بود و این که یه حرز شکل حرز داداشم هدیه گرفتم..>>>>