eitaa logo
″رایحه″
619 دنبال‌کننده
1.5هزار عکس
621 ویدیو
5 فایل
بسم رب الشهدا... _ یک نظر دیدم و تاوانِ دوعالم دادم..! گوشه ای برای حرف های دل حرف هایی که نشنیده باقی ماندند!... ناشناس: https://abzarek.ir/service-p/msg/4338563 کانال ناشناس: https://eitaa.com/nashenas_rayehe کپی ک... فور کنی بیشتر خوشحال میشیم(=
مشاهده در ایتا
دانلود
به چشمانت حسادت میکنم وقتی که میبینم تو را هر روز در آیینه می‌بینند و من هرگز..
″رایحه″
یکی از اینا:)) _سین‌زدی‌ولی‌جواب‌ندادی
_میشه به یه چیزی اعتراف کنم؟ من تا حالا همچین آدمی تو زندگیم نداشتم.. _سین‌زدی‌ولی‌جواب‌ندادی
627.3K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
من هر سری از معلم اجازه گرفتم زنگ آخر یه سر برم دفتر پیش معاون یا مدیرمون این اتفاق افتاد..💔
بچه های ۱۲_۱۳ ساله ، یه جوری راجبه ۱۹_۲۰ سالگی نظر میدن ک .. د اخه/
_💘
″رایحه″
بچه های ۱۲_۱۳ ساله ، یه جوری راجبه ۱۹_۲۰ سالگی نظر میدن ک .. د اخه/
الان میان میگن شاید اون بچه انقدی درد کشیده ک از آدمای سی ساله هم بیشتر میفهمه و باید بگم، زارت.
از دلقک بودن یه سریا همینقد بگم ک روزی هزار تا پست و استوری میذارن راجبه درونگرا بودنشون (( =
من هر روز گریه میکنم هر شب گریه میکنم با هر اتفاق کوچیکی گریه میکنم با هر حرفی گریه میکنم با هر از دست دادنی گریه میکنی با هر حسی گریه میکنم موقع سرد بودن آدم مورد علاقم گریه میکنم موقع درک نشدن گریه میکنم‌ وقتی یاد خود قبلیم میافتم گریه میکنم وقتی به آینده فکر میکنم گریه میکنم من خیلی گریه میکنم...
اونجایی که با خودت میگی اشکالی نداره دوسش دارم، دقیقا همون جا غمگین‌ ترین قسمت یه رابطه‌‌س...