″رایحه″
بالاخره میتونم این کلیپو بذارم
قرار بود بعد ماه گرفتگی خبری از مافاج نباشه ولی همه دیدن اگه برن سمتش سه تا بادیگارد داره(ابلیس،انسان،میکائیل)پس عقب نشینی کردن و ماه مون موند واسه خودمون😁
″رایحه″
ولی خدایی چطور بعضی ها میتونن به جواد فصل سه بگن زشت و بد هیکل؟؟؟
بهترین ورژن جواد فصل سومش بود،یه نمونه ی بارز از اون پسرا که مامانا به عنوان داماد میپسندن